فرادی که با مرگ عکس یادگاری گرفتند ! +تصاویر

 کثر ماها دوست داریم برای تعطیلات به جاهای گرمسیر برویم- اما حفظ کردن تعادل در لبه یک کوه آتشفشانی در حال فوران چیزی بیشتر از یک آفتاب سوختگی در پی دارد. این عکس بی نظیر لحظه ای را نشان می دهد که توریست ها در لبه جریان شدید گدازه های آتشفشانی در حال فوران ایستاده اند، آنها با این کار ریسک زیادی کرده اند و امکان از دست دادن عضو بدن در یک تعطیلات را هم دارند.


یک مرد نترس که پشتش به دهانه اتشفشان در حال جوش است به آرامی لبخند می زند، گویی که نزدیک یک فواره تزئینی ایستاده است.دنیس بودکوف عکاس این واقعه را در آتشفشان پولسکی تولباچیک در قسمت شرق روسیه عکاسی کرده است.نکته: برخی ادعا می کنند کسی که نزدیک آتشفشان ایستاده یک زن است و بعضی افراد هم می گوید مرد بوده است.




الکساندر جی. هونالد (متولد ۱۷ آگوست ۱۹۸۵) صخره نوردی آمریکایی است که بیشتر به خاطر صعودهای انفرادی آزادانه اش شهرت دارد. او تعدادی از رکوردهای سرعتی را شکسته است، قابل ذکرترینشان یک صعود تک نفره (بیشتر کوهنوردی ازادانه، اما با تعدادی میخ های کمکی) از Yosemite Triple Crown، در ۱۸ ساعت و ۵۰ دقیقه است که مسیر کوهنوردی اش به Mt. Watkins، The Nose و the Regular Northwest Face of Half Dome متصل می شد.






پل متلاک واقع شده در وراکوروز با ۴۰۰ فوت ارتفاع از سطح زمین بلندترین پل مکزیک است و گستردگی اش هم ۳۰۰ فوت است. هنرمندان گرافیتی خطر پرتاب شدن در اثر وزش باد را به جان خریده اند و لبه پل را برای رسیدن به محل مناسب خود پیمونده اند، اما آیا این کار ارزشش را دارد؟






یک ایده خوب برای تعمیر ماشین، حتی ایده بهتری برای کشته شدن است!







این یک ریزش بزرگ است. داردویل گارت مک نامارا از هاوایی ادعا می کند که از بلندترین موجی که یک موج سوار با آن روبرو شده رهایی یافته، موج عظیم الجثه ۳۰متری به سمت ساحل Nazaré در پرتغال. رکورد اوثبت شده است اما اگر بازبینی کنیم، مک نامارا رکورد قبلی ۲۴ متری خودش در همان نقطه در نوامبر ۲۰۱۱ را شکست خواهد داد.






دانشجویان اندونزی مجبورند برای اینکه به موقع سر کلاسشان برسند یک پیاده روی ۳۰ فوتی خطرناک بر روی این پل روی رودخانه روان داشته باشند.






اگر شما هم خیلی مشتاقید از کروکودیل ها در محیط طبیعی زندگی شان عکاسی کنید، کاری که این عکاس بالا کرده را انجام ندهید. این عکس را مردی به نام دیوید کلاو در ماه مارس ۲۰۱۳ در ریو تارکولس، کاستاریکا انداخته است. آنتونیو روئیز دوست کلاو درحالیکه دیگران تکه های بزرگ گوشت را از بالا به داخل آب پرت می کردند نزدیک کروکودیل ها شده و از آنها عکس انداخت. مشکل کار موقعیت روئیز بود که به جای اینکه فاصله مناسبی که دیگران با این حیوانات دارند را حفظ کند، به نزدیکی لبه رودخانه رفته است.این محل «پل کروکودیل ها» نام دارد، چراکه در این آب ها تعداد زیادی از این حیوانات زندگی می کنند. بعد از اینکه تعدادی از عکاسان این منطقه توسط کروکودیل ها قاپیده شده و تبدیل به غذای مجانی آنها شده اند، روئیز احتمالا هیچ وقت این تجربه را فراموش نخواهد کرد. او فقط به دقت مواظب حمله ناگهانی کروکودیل گرسنه بود که برای گرفتن یک وعده غذا تا نزدیکی اش آمده بود.





اگر ترس از ارتفاع دارید، پس همین الان مانتیورتان را خاموش کنید. این انسان شجاع اوکراینی، Mustang Wanted، عکس های کمی را از زندگی بدون ترسش به اشتراک گذاشته. حالا این عکسش که با یک دست از ساختمانی بدین بلندی آویزان شده را نگاه کنید.






مایک روتزن متخصص کوسه های سفید بزرگ و قهرمان پرحرف محافظت از کوسه هاست. شهرت او به خاطر تصاویری است که از شاهکارهای غواصی های آزادانه و شنا با حیوانات بدون قفس گرفته شده است. مایک بیشتر وقتش را به شنا با کوسه های سفید گذارنده است. او به سراسر جهان سفر کرده و فیلم مستند می گیرد و درمورد کوسه ها سخنرانی می کند.





دانش آموزان مدرسه ای در چین زمان خیلی سخت تری نسبت به جست و خیزهای درون کلاس دارند شاگردان در پیلی- در قسمت شمالی ناهموار منطقه Xinjiang Uygur- مجبورند برای رسیدن به درس هایشان از بالای یک دره با سراشیبی تند با امکان سقوط ۱٫۵۰۰ فوت پیاده بروند. والدین و بزرگ ترها آنها را هدایت کرده و پسربچه ها به سختی در این صخره های پرشیب دنبال جای پا و جای دستی می گردند که شاید بزها آنها را درست کرده باشند.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حوادث ، ،
برچسب‌ها: